مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 17:352023-02-06اقتصادي

320 لیتر در ثانیه به ظرفیت آبی استان زنجان افزوده شده است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در حال حاضر 320 لیتر در ثانیه به ظرفیت آبی استان افزوده شده که جبران کسری وضعیت سد تهم را داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا جزءقاسمی ظهر دوشنبه در آیین افتتاح طرح های حوزه آب و فاضلاب، به کاهش بارندگی ها و خشکسالی ها در سطح استان و کشور اشاره کرد و گفت: طرح اضطراری تأمین آب شهر زنجان تعیین شده است که شامل حفاری 15 حلقه چاه و جمع آوری و انتقال مخزن 15 هزار مکعبی بوده که 200 میلیارد تومان هزینه این طرح شده است.

وی اظهار داشت: اکنون 320 لیتر در ثانیه به ظرفیت آبی استان افزوده شده که جبران کسری وضعیت سد تهم را داشته باشیم و همچنین بالغ بر 50 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و مابقی اعتبار نیز تأمین خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، به مصرف بی رویه آب در روستاهای استان زنجان اشاره کرد و گفت: متأسفانه 30 درصد جمعیت استان زنجان در روستا و 70 درصد در شهرها هستند که طبق آمارهای موجود 30 مصرف آب در جمعیت روستایی برابر با جمعیت شهری است.

جزءقاسمی تاکید کرد: برای افتتاح 116 پروژه آب فاضلاب استان زنجان اعتباری بالغ بر 226 میلیارد تومان در 4 محور هزینه شده است.

وی افزود: اصلی ترین پروژه آبرسانی 110 روستاها بالغ بر 35 منبع آبی جدید اعم از چاه، چشمه و غیره ایجاد شده است و 226 لیتر آب بر ثانیه برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

320 لیتر در ثانیه به ظرفیت آبی استان زنجان افزوده شده است

320 لیتر در ثانیه به ظرفیت آبی استان زنجان افزوده شده است