موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 17:102023-02-06اجتماعي

زمستان گذرانی درنای « امید و رویا» در تالاب فریدونکنار


مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به انتقال یک بال درنا از بلژیک به تالاب استان گفت: در حال حاضر دو درنای سیبری «امید و رویا» در صحت و سلامت مشغول زمستان گذرانی هستند.

- بابلسر- مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به انتقال یک بال درنا از بلژیک به تالاب استان گفت: در حال حاضر دو درنای سیبری امید و رویا در صحت و سلامت مشغول زمستان گذرانی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عطاء الله کاویان بعد از ظهر دوشنبه در مراسم راه اندازی خانه محیط زیست در مازندران با بیان اینکه تاکنون چهار خانه محیط زیست در استان راه اندازی شد، گفتمان سازی برای حفظ محیط زیست را از جمله اهداف بیان کرد و گفت: در این خانه مشکلات محیط زیست شهرستان بحث و گفتگو می شود.

وی با عنوان این اولین خانه محیط زیست استان در بهشهر راه اندازی شده است، گفت: طبق برنامه طراحی شده خانه های محیط زیست در شهرهای مختلف استان دایر می شود.

وی یادآور شد: همه تلاش این است که در قالب کتاب های درسی مدارس با حضور محیط بانان، آموزش های لازم را به دانش آموزان ارائه دهیم و در دهه ها و سال های اخیر، مسائل آموزشی خوبی برای دانش آموزان تعریف شده است.

کاویان تصریح کرد: هر دانش آموز یک محیط بان و همیار محیط زیست به شمار می رود و تفکیک زباله در مبدا و به حداقل رساندن زباله در منزل از مسائل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمستان گذرانی درنای « امید و رویا» در تالاب فریدونکنار

زمستان گذرانی درنای « امید و رویا» در تالاب فریدونکنار