مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 17:002023-02-06سياسي

کارنامه درخشان نیروی هوایی در حمایت از انقلاب و جبهه مقاومت


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نیروی هوایی ثابت قدم در راه انقلاب مانده است، گفت: امروزه نیروهای مسلح ایران هسته های مقاومت را در بسیاری از کشورها شکل داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح دوشنبه در دیدار با فرمانده و کارکنان پایگاه هوایی شهید حسینی که در آستانه بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با امام (ره) برگزار شد، اظهار کرد: دشمن در برابر حق همیشه تهدید و تطمیع را به کار می برد که در تاریخ زندگی انبیا نمونه های فراوانی از آن مشهود است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: وقتی روز 19 بهمن 57 همافران نیروی هوایی ارتش با امام (ره) بیعت کرد کار عادی رخ نداد و در برابر آن نیز رژیم پهلوی نسبت به تهدید همافران نیروی هوایی اقدام کرد.

عبادی افزود: اقدام همافران نیروی هوایی تصمیم گیری در شرایط بسیار سخت بود که کمر استکبار را شکست.

وی با تأکید بر اینکه نیروی هوایی ارتش از همان زمان تا به امروز در مسیر فداکاری برای انقلاب ثابت قدم مانده است، گفت: ایثارگری های نیروی هوایی بعد از حمله صدام به ایران نیز از وقایع ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: در آن زمان بسیاری از افراد ترسیده بودند ولی امام (ع) با جملات خود به مردم آرامش داد و نیروی هوایی نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه درخشان نیروی هوایی در حمایت از انقلاب و جبهه مقاومت

کارنامه درخشان نیروی هوایی در حمایت از انقلاب و جبهه مقاومت