مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 16:452023-02-06سياسي

تقویت لجستیک امدادی در مازندران ضروری است


مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به خطرپذیری بالای استان، تامین اقلام امدادی و تقویت حوزه لجستیک را برای آمادگی در برابر حوادث ضروری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامعلی فخاری بعد ازظهر دوشنبه در آیین افتتاح نخستین سایت ارتباطات رادیویی جاده ای شمال کشور در این شهرستان، اظهار کرد: آمل یکی از شهرهای شاخص در مازندران و شمال کشور است و با توجه به قرار داشتن محور مواصلاتی هراز، قله دماوند و رودخانه هراز در بیشتر ایام شاهد انجام عملیات توسط نجاتگران هلال احمر در این جاده شریانی و بخش لاریجان هستیم.

وی با اشاره به افتتاح دو پروژه مهم در ایام الله دهه فجر برای شهرستان آمل، افزود: افتتاح مرکز توانبخشی و درمانی شامل کاردرمانی، گفتاردرمانی و فیزیوتراپی یکی از اقدامات مهم برای ارائه خدمات مطلوب به بیماران و جامعه هدف است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران تصریح کرد: افتتاح سایت ارتباطات رادیویی محور هراز و کلیه محورهای مواصلاتی از اقدامات مهم و ویژه سراسر کشور است که برای نخستین بار در مازندران رقم خورد تا تمام خطوط بی سیم دارای پوشش ارتباطی شوند.

وی با بیان اینکه در حوادث و سوانح شمال کشور نقش امدادگران هلال احمر بسیار ارزشمند و کارساز است، خاطرنشان کرد: این پروژه برای نجات جان سانحه دیدگان و نیازمندان به ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت لجستیک امدادی در مازندران ضروری است

تقویت لجستیک امدادی در مازندران ضروری است