مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 16:312023-02-06سياسي

مردم مهم ترین مولفه انقلاب اسلامی هستند/ ضرورت برخورد با ترک فعل مدیران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام نصیرالدین یعقوبی رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران در دیدار با آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران، اظهار کرد: شورای ائتلاف نیروی انقلاب اسلامی استان در سال 98 تحت عنوان حفظ و انسجام نیروهای انقلاب ارتقا پیدا کرد.

وی افزود: در دو انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه سال 98 و همچنین در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 و انتخابات شورای اسلامی شهرستان ها حضور چشمگیری داشت و موجب سرکار آمدن دوره انقلابی و مردمی شد.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران بیان کرد: امروز هم با انسجام و فعالیت همه بزرگواران به عنوان همیار و کمک کار دولت انقلابی در صحنه حضور دارند و باز هم خود را برای فعالیت های بعدی آماده می کنند.

یعقوبی با اشاره به اینکه محور جریان ائتلاف بحث ولایت مداری است، تصریح کرد: یکی از ویژگی های شورای ائتلاف بحث آرمان گرایی است.

وی اضافه کرد: لازمه بصیرت اقدام به موقع در انجام کار است، اگر اقدام به موقع درباره آینده نگری نداشته باشیم، به مقصد نخواهیم رسید.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران اضافه کرد: دومین موضوع در رابطه با بصیرت، تصمیم به موقع در انجام کارها است که می تواند در سرنوشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم مهم ترین مولفه انقلاب اسلامی هستند/ ضرورت برخورد با ترک فعل مدیران

مردم مهم ترین مولفه انقلاب اسلامی هستند/ ضرورت برخورد با ترک فعل مدیران