مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 16:252023-02-06سياسي

750 هزار نفر در تعاونی های خراسان شمالی عضویت دارند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی با اشاره به اینکه تعاونی های استان 750 هزار نفر عضو دارند، گفت: در سفر رییس جمهور به استان برای حمایت از تعاونی ها 450 میلیارد مصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی اسلام خواه ظهر دو شنبه در دیدار جمعی از تعاونی ها خراسان شمالی اظهار کرد: یکی از رویکردهای دولت تعیین تکلیف و برچیدن تعاونی های غیرفعال و توسعه فعالیت و رونق کار تعاونی های فعال است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی با اشاره به اینکه تعاونی های استان 750 هزار نفر عضو دارند، گفت: امید است شاهد رونق تعاونی برای توسعه کشور باشیم.

وی افزود: اقدامات مختلف در زمینه توسعه فعالیت تعاونی ها در استان انجام شده است و تاکید وزارت خانه هم افزایش نقش آفرینی مردم و مشارکت مالی مردم در رونق اقتصادی است.

اسلام خواه با اشاره به سفر دولت به استان خاطر نشان کرد: در سفر رییس جمهور به استان برای حمایت مالی از تعاونی های استان 450 میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که امید می رود گامی مؤثر برای توسعه تعاونی ها برداشته شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: در تلاش هستیم تا مشکلات تعاونی ها شناسایی و بررسی شود؛ در این باره معاونت اقتصادی استاندار هم به شناسایی و حل چالش و مشکلات ورود پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

750 هزار نفر در تعاونی های خراسان شمالی عضویت دارند

750 هزار نفر در تعاونی های خراسان شمالی عضویت دارند