مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 16:152023-02-06اجتماعي

ناپایداری وضعیت جوی در دشت کاشان


کاهش 9 درجه ای بیشینه دما همراه با پدیده ‏های ابر، وزش باد، ریزش باران و احتمال ریزش برف در مناطق کوهستانی در انتظار هفدهمین هفته سال زراعی جاری در دشت کاشان است.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: کاهش 9 درجه ای بیشینه دما همراه با پدیده ‏های ابر، وزش باد، ریزش باران و احتمال ریزش برف در مناطق کوهستانی در انتظار هفدهمین هفته سال زراعی جاری در دشت کاشان است.

عباس ارغوانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: فعال شدن سامانه ناپایدار جوی، طی روزهای آینده به صورت افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید در مناطق دشتی و احتمال ریزش برف در کوهستان های منطقه کاشان، پیش بینی می شود.

وی افزود: دمای هوا در روزهای دو شنبه و سه شنبه به ترتیب 16 و 17 درجه بوده و پیش بینی می شود که در این روزها، شرایط افزایش ناپایداری به صورت گاهی افزایش ابر همراه با وزش باد باشد.

رییس اداره هواشناسی کاشان تصریح کرد: فعالیت سامانه ناپایدار جوی در روزهای چهارشنبه تا جمعه با 7 درجه کاهش دما، به صورت ابری، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و احتمال بارش برف و باران در مناطق مرتفع پیش بینی می شود.

ارغوانی تأکید کرد: روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده دمای هوا به ترتیب 9 و 8 درجه سانتیگراد بوده و پدیده غالب جوی، نیمه ابری احتمال بارش پراکنده و میزان رطوبت 75 درجه قابل انتظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناپایداری وضعیت جوی در دشت کاشان

ناپایداری وضعیت جوی در دشت کاشان