مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 16:102023-02-06اجتماعي

همدان، برفی می شود


کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: از بعدازظهر سه شنبه تا صبح پنج شنبه بارش ها عمدتاً به شکل برف بوده و در برخی از ساعات بارش برف را به ویژه در نیمه غربی استان خواهیم داشت.

- محمدحسن باقری شکیب در گفتگو با مهر گفت: در برخی از ساعات روز سه شنبه علاوه بر بارش های پراکنده و خفیف وزش باد شدید را نیز در استان خواهیم داشت و از بعدازظهر سه شنبه تا صبح پنج شنبه بارش ها عمدتاً به شکل برف بوده و در برخی از ساعات بارش برف را به ویژه در نیمه غربی استان خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه، به دلیل وزش باد و کولاک و برف را در گردنه های استان پیش بینی می کنیم؛ افزود: از روز پنج شنبه و جمعه کاهش محسوس دما را در استان داریم و دماغ کمینه در برخی از نقاط استان برای صبح جمعه به منفی 14 درجه هم خواهد رسید.

کارشناس هواشناسی استان همدان یادآور شد: روز گذشته اسدآباد با دمای 9 درجه گرم ترین شهر و صبح امروز شهرستان رزن و شهر شیرین سو با دمای منفی 6 درجه سردترین شهرهای استان گزارش شدند.

باقری شکیب بیان کرد: تغییرات دمایی در استان همدان بین 6 و منفی 5 درجه بود و امشب نیز در سردترین ساعات دمای هوا در همدان به منفی 2 درجه خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان، برفی می شود

همدان، برفی می شود