مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 16:002023-02-06فرهنگي

فروش 5 میلیارد و 750 میلیون تومانی گیشه سینما ها در سه روز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، حبیب ایل بیگی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی با توضیح اینکه سه شنبه هفته گذشته پرتماشاگرترین روز سینما در سال 1401 بوده گفت: - فروش گیشه سینما های ایران در سه روز تعطیلی هفته پیش رکوردی تازه ثبت کرد و به رقم 5 میلیارد و 750 میلیون تومان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، حبیب ایل بیگی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی با توضیح اینکه سه شنبه هفته گذشته پرتماشاگرترین روز سینما در سال 1401 بوده گفت: سینمای ایران مخاطبان بالفعل و بالقوه بسیاری دارد که وقتی فیلم مناسب اکران شود، از آن استقبال خواهند کرد.

اکران و فروش گیشه سینما ها موتور محرکه سینما محسوب می شود که برای رونق آن باید برنامه ریزی و اقدام مناسب انجام داد.

چرا که موضوع اکران و گیشه فیلم ها مستقیم به تولید بیشتر، جذب سرمایه برای ساخت آثار مختلف و ایجاد اشتغال برای صنوف سینما مربوط است.

ایل بیگی با اشاره به حضور گسترده مردم در سینما ها و استقبال از آثار اکران شده در چند هفته اخیر نیز گفت: در سال های گذشته و در آستانه برپایی جشنواره فیلم فجر، معمولا آثار پرفروش در سینما ها اکران نمی شدند تا جشنواره بتواند از ظرفیت همه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 5 میلیارد و 750 میلیون تومانی گیشه سینما ها در سه روز

فروش 5 میلیارد و 750 میلیون تومانی گیشه سینما ها در سه روز