مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 15:302023-02-06سياسي

جنگ تمام عیار کفر با دین/نقش بی بدیل مادر در تربیت نسل ولایت مدار


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز تمام کفر با همه قوای خود به مقابله با دین و ایمان آمده است، گفت: سرنوشت نسل آینده بر پیشانی مادر نوشته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح دوشنبه در دیدار با بانوان دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی که به مناسبت سالروز رحلت حضرت زینب (س) و دهه فجر برگزار شد، اظهار کرد: خلقت عالم و انسان بر اساس حکمت و نظم بوده است و انسان نیز باید در همین مدار حرکت کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه همه عناصر هستی به بهترین نحو در جای خود قرار گرفته است، بیان کرد: البته شرایط نامساعد دنیا که به واسطه سلطه عناصر خودخواه بر جامعه به وجود آمد، آسیب های بسیار زیادی را به وجود آورده است.

عبادی با اشاره به اینکه از 400 سال قبل که استکبار گران وارد کشورهای اسلامی شدند، آسیب ها بیشتر شده است، گفت: مفاهیم فرهنگی که در شناخت انسان نقش آفرین است بسیار ضربه خورده است.

قلب مادر انعکاس رحمت الهی است وی با بیان اینکه جایگاه زن در آفرینش بسیار ویژه است چون بیشترین سهم را در پرورش استعدادهای انسان و رشد او برعهده دارد، گفت: این مسئله هم از جنبه وراثتی و هم از جنبه نقش تربیتی مادر حائز اهمیت بوده و سرنوشت نسل آینده بر پیشانی مادرانشان نوشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ تمام عیار کفر با دین/نقش بی بدیل مادر در تربیت نسل ولایت مدار

جنگ تمام عیار کفر با دین/نقش بی بدیل مادر در تربیت نسل ولایت مدار