مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 15:252023-02-06سياسي

30 هزار البرزی در مراسم اعتکاف شرکت کردند


معاون هماهنگی امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: مراسم اعتکاف در 86 مسجد استان برگزار شد و بیش از 30 هزار نفر در این مراسم معتکف شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام محمد صفوی، معاون هماهنگی امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز در جمع خبرنگاران در خصوص مراسم اعتکاف در استان، گفت: در ایام البیض ماه رجب مراسم اعتکاف در 86 مسجد استان در حال برگزاریست و حدود 30 هزار نفر معتکف شدند.

وی افزود: ازمجموع مساجد برگزار کننده اعتکاف در استان، 12 مجموعه با حضور 2 هزار معتکف دانش آموزی مراسم اعتکاف را برگزار کردند.

این مقام مسؤول اعتکاف را از مظاهر معنویت و استقبال از دینداری دانست و اضافه کرد: یک دهم مساجد استان مراسم اعتکاف برگزار کردند و این آمار قابل توجهی است.

مردم با وجود همه مشکلات اقتصادی از این مراسم استقبال کردند به طوریکه در برخی مناطق برای انتخاب معتکفین مجبور به قرعه کشی شدیم ودر برخی مساجد ثبت نام را چند روز پیش متوقف کردیم.

وی افزود: برنامه های مختلف مذهبی و فرهنگی در مساجد برای معتکفین برگزار می شود و طبق نظر سنجی صورت گرفته میزان رضایتمندی معتکفین از مراسم اعتکاف در استان خوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 هزار البرزی در مراسم اعتکاف شرکت کردند

30 هزار البرزی در مراسم اعتکاف شرکت کردند