مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 15:202023-02-06فرهنگي

انسیه خزعلی کدام فیلم فجر را دید؟


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور با حضور در بنیاد سینمایی فارابی و بعد از تماشای فیلم «روایت ناتمام سیما» درباره عملکرد فارابی در حوزه تولید بیان کرد: - معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور با حضور در بنیاد سینمایی فارابی و بعد از تماشای فیلم روایت ناتمام سیما درباره عملکرد فارابی در حوزه تولید بیان کرد: توجه به فیلم اولی ها در حوزه‎ های کارگردانی، بازیگری و همینطور سایر مشاغل سینمایی در آثار بنیاد سینمایی فارابی اهمیت زیادی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با حضور در بنیاد سینمایی فارابی ضمن دیدار و گفت وگو با سیدمهدی جوادی مدیرعامل فارابی به تماشای فیلم سینمایی روایت ناتمام سیما نشست.

براساس این خبر، دکتر خزعلی در این جلسه بر اهمیت پرداختن به موضوعات و مسائل زنان در سینما تاکید و عملکرد فارابی در پرداختن به این موضوعات شایان توجه دانسته شد.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور همچنین در گفت وگوی اختصاصی با روابط عمومی فارابی درباره توجه ویژه فارابی به فیلم اولی ها و تسهیل مسیر فعالیت جوانان در سینما بیان کرد: توجه به فیلم اولی ها در حوزه‎ های کارگردانی، بازیگری و همینطور سایر مشاغل سینمایی در آثار بنیاد سینمایی فارابی اهمیت زیادی دارد چراکه لازم است، پشتیبان ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسیه خزعلی کدام فیلم فجر را دید؟

انسیه خزعلی کدام فیلم فجر را دید؟