مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 15:002023-02-06اجتماعي

فعالیت مرکز پاسخگویی پلیس راهور/ راه اندازی چت آنلاین پلیس با مردم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مراسم افتتاحیه مرکز پاسخگویی پلیس راهنمایی و رانندگی با بیان اینکه در این مرکز بسترهای ارتباطی تلفنی و اینترنتی برای ارتباط زود تر و سریع تر با مردم وجود دارد گفت: - فرمانده کل انتظامی گفت: نرم افزار موبایلی چت آنلاین پلیس راهور با مردم تا نوروز راه اندازی می شود تا مخاطبین بیشتری بتوانند در لحظه با پلیس ارتباط داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مراسم افتتاحیه مرکز پاسخگویی پلیس راهنمایی و رانندگی با بیان اینکه در این مرکز بسترهای ارتباطی تلفنی و اینترنتی برای ارتباط زود تر و سریع تر با مردم وجود دارد گفت: سه شماره 120،88288888 و 88255555 برای تماس شهروندان با پلیس راهور در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: شهروندان می توانند سوالات مربوط به شماره گذاری، اجراییات، صدور گواهینامه، وضعیت ترافیکی محورها و سایر مواردی که مربوط به راه و رانندگی می شود را از طریق این شماره ها به پلیس بگویند.

شیرانی تصریح کرد این مرکز 70 درصد از نارضایتی های مردم را از خدمات پلیس راهور کاسته و روزانه به بیش از 3 هزار تماس تلفنی در این مرکز پاسخ داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مرکز پاسخگویی پلیس راهور/ راه اندازی چت آنلاین پلیس با مردم

فعالیت مرکز پاسخگویی پلیس راهور/ راه اندازی چت آنلاین پلیس با مردم