مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 15:002023-02-06اقتصادي

افتتاح متمرکز 44 پروژه حوزه انرژی در روستای پیرکلاچای رشت


فرماندار رشت از افتتاح متمرکز 44 پروژه حوزه انرژی در روستای پیرکلاچای این شهرستان خبر داد و گفت: بیش از 27 میلیارد تومان اعتبار صرف شده این پروژه ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا امام پناهی ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح متمرکز 44 پروژه حوزه انرژی در روستای پیر کلاچای، اظهار کرد: حرکت جهادی، حضور میدانی، پاسخگویی و تلاش در راستای جبران کم کاری ها و کمبودهای به جا مانده از سنوات گذشته، در دستور کار کارگزاران دولت سیزدهم در دستگاه های مختلف قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اعتبار پروژه های انجام شده در حوزه انرژی و توسعه و تقویت شبکه توزیع برق شهرستان رشت 184 میلیارد تومان است، افزود: در مجموع برای بهره برداری از این 44 پروژه بیش از 27 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

امام پناهی تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار و احداث شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی را از جمله این طرح ها عنوان کرد و گفت: پیرکلاچای از جمله روستاهایی است که به همت پرسنل پرتلاش شرکت توزیع برق شهرستان، کل شبکه مسی آن به کابل خودنگهدار تبدیل شده و تا پایان سال آینده، شاهد تحقق این مهم در تمامی نقاط شهرستان باشیم.

فرماندار رشت با بیان اینکه نمونه های بسیاری برای تلاش دولت سیزدهم در ارائه خدمت جهادی، بی منت و فراگیر به هموطنان سراغ داریم، تصریح کرد: نقش عشایر و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح متمرکز 44 پروژه حوزه انرژی در روستای پیرکلاچای رشت

افتتاح متمرکز 44 پروژه حوزه انرژی در روستای پیرکلاچای رشت