مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 14:452023-02-06بين الملل

تقدیر رییس جمهور عراق از ایران در گفت وگو با مهدی صفری


رییس جمهور عراق که امروز در بغداد، میزبان معاون وزیر خارجه ایران در امور اقتصادی بود، از باقی ماندن این کشور در کنار مردم عراق در دوران دیکتاتوری و سپس جنگ با داعش تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبداللطیف جمال رشید رییس جمهور عراق، امروز (دوشنبه، 6 ژانویه) در بغداد میزبان مهدی صفری معاون وزیر خارجه ایران در امور اقتصادی و محمد کاظم آل صادق سفیر ایران در بغداد و هیأت همراه آنها بود.

به نوشته وبگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری عراق، هیأت ایرانی در آغاز این دیدار، پیام سلام و درود رییس جمهور ایران و آرزوی توفیق روزافزون وی برای عبداللطیف رشید و مردم عراق ابلاغ شد و رییس جمهور عراق نیز به صورت متقابل برای مردم ایران پیشرفت روزافزون و توفیق برای رییس جمهور آن را آرزو کرد.

عبداللطیف رشید در ادامه این دیدار با اشاره به عمق روابط تاریخی میان عراق و ایران بر ضرورت تحکیم این روابط در عرصه های مختلف و به نفع دو کشور دوست تاکید کرد.

وی در ادامه بر اهمیت ارتقای سطح همکاری تاکید و از نقش ایران و باقی ماندن آن در کنار عراقی ها در دوران دیکتاتوری و پس از آن در زمان جنگ با داعش تقدیر کرد.

  در مقابل، مهدی صفری ضمن تشکر از رییس جمهور عراق، با تاکید بر تمایل و اشتیاق دولت و ملت جمهوری اسلامی برای تحکیم پیوندهای ارتباطی و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر رییس جمهور عراق از ایران در گفت وگو با مهدی صفری

تقدیر رییس جمهور عراق از ایران در گفت وگو با مهدی صفری