مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 14:352023-02-06اقتصادي

لوکس ترین و قدرتمندترین سدان ها در سبد محصولات ایران خودرو


ایران خودرو با هدف تولید محصولات صادراتی با استانداردهای روز، تولید انبوه دو محصول جدید با نام های دنا جوانان و تارای سال را آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو در این باره بیان کرد: ایران خودرو با هدف عرضه محصولات رقابتی با استانداردهای روز، طراحی و توسعه دو محصول جدید دنا جوانان و تارای سال را از مدتی پیش آغاز کرده بود که حال پس از دریافت تاییدیه های لازم و هماهنگی با زنجیره تامین، تولید انبوه این دو خودرو در گروه صنعتی ایران خودرو آغاز شده است.

محسن رضایی منش با بیان این که تارای سال نام تولیدی واریانت V4 تارا بوده که خودروی پایه همان تارا اتوماتیک (واریانت V2) است، گفت: با اعمال این تغییرات در محصول تارا و تولید تارای سال، این خودرو هم اکنون لوکس ترین و ایمن ترین سدان تولیدی در کشور بوده و به سادگی توان رقابت با سدان های وارداتی هم کلاس را در ایران دارد و در بازارهای صادراتی نیز شانس به مراتب بیش تری برای موفقیت را می توان برای تارای سال متصور بود.

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو در خصوص تغییرات تارای سال نسبت به تارا اتوماتیک گفت: این خودرو دارای در صندوق عقب برقی با قابلیت باز شدن با حرکت پا زیر سپر یعنی همان سنسور پا یا Kick Sensor، گرم کن صندلی های ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوکس ترین و قدرتمندترین سدان ها در سبد محصولات ایران خودرو

لوکس ترین و قدرتمندترین سدان ها در سبد محصولات ایران خودرو