مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 14:202023-02-06سياسي

ثبت نام 111 هزار نفر برای خدمت رسانی به زائران راهیان نور


مسئول شبکه مرکزی خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت:آغاز بازه های خادمی راهیان نور امسال اول اسفند است و خادمین راهیان نور جنوب در قالب سه دوره 10 روزه تا سوم فروردین 1402 به زائران خدمت رسانی خواهند کرد.

- مسئول شبکه مرکزی خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت:آغاز بازه های خادمی راهیان نور امسال اول اسفند است و خادمین راهیان نور جنوب در قالب سه دوره 10 روزه تا سوم فروردین 1402 به زائران خدمت رسانی خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد حاجی رحیمی از حضور 6 هزار نفر از خادمین در راهیان نور امسال خبر داد و گفت: حدود 3000 نفر از این خدام طی یک ماه در یادمان های دفاع مقدس جنوب خدمت خواهند کرد و تقریبا همین تعداد نیز استان ها در اردوگاه های خوزستان مستقر خواهند کرد.

هم اکنون در حال رفع مشکلات هستیم و امسال شرایط برای یک سفر راهیان نور خوب مهیاست.

به عنوان مثال یادمان شهدای هویزه که چند روزی است در آن مستقر هستیم واقعا فضای خوب و دلچسبی دارد و می تواند حال زائران و خادمان را خوب کند.

مسئول شبکه مرکزی خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور یادآور شد: شهدای هویزه تنها یادمانی است که شهدا در محل شهادت شان دفن هستند؛ این یادمان به شدت تأثیرگذار است و شما می توانید همان حماسه را دریافت کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 111 هزار نفر برای خدمت رسانی به زائران راهیان نور

ثبت نام 111 هزار نفر برای خدمت رسانی به زائران راهیان نور