مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-06سياسي

تقویت ارتباطات شبکه ای و درعرصه بودن آموزش ضروری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسعود پزشکیان عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پنل اول همایش مرجعیت علمی روز سه شنبه 11 بهمن 1401 بیان کرد: - عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پنل تخصصی هفتمین همایش مرجعیت علمی بر ضرورت حمایت از ادغام و تقویت آن در نظام سلامت، تقویت ارتباطات شبکه ای و در عرصه بودن آموزش تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسعود پزشکیان عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پنل اول همایش مرجعیت علمی روز سه شنبه 11 بهمن 1401 بیان کرد: دانشگاه یک شبکه وسیع و تاثیر گذار است، بنابراین دست اندرکاران دانشگاه ها باید نسبت به تقویت ارتباطات شبکه ای و تعامل مستمر با نمایندگان مناطق خود تلاش کنند.

پزشکیان تصریح کرد: اطلاع رسانی، بیان مشخص و گفتگو شبکه ای با نمایندگان برای توسعه ادغام آموزش علوم پزشکی در نظام سلامت ضروری است.

وی با بیان این مطلب که دانشگاه های نسل چهارم و پنجم در سطح دنیا مطرح است، افزود: این نسل از دانشگاه ها آینده و مسائل جامعه را در نظر می گیرند و با مشکلات و نیاز های مردم بیگانه نیستند.

آموزش باید در عرصه ارائه شودپزشکیان با تاکید بر توجه به نیاز های جامعه، عنوان کرد: دانشگاه ها باید در فیلد و در عرصه عمل، آموزش ها را به فراگیران ارائه دهند و در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت ارتباطات شبکه ای و درعرصه بودن آموزش ضروری است

تقویت ارتباطات شبکه ای و درعرصه بودن آموزش ضروری است