مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 14:102023-02-06بين الملل

هنیه: به رغم جنایت امروز در عقبه جبر، مقاومت ادامه خواهد داشت


جنایت جدید صهیونیست ها در اردگاه «عقبه جبر» رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس، همچنین ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین و جنبش جهاد اسلامی واکنش نشان دادند.

- جنایت جدید صهیونیست ها در اردگاه عقبه جبر رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس، همچنین ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین و جنبش جهاد اسلامی واکنش نشان دادند.

هنیه در واکنش به ترور شماری از مبارزان مقاومت فلسطین در اردوگاه عقبه جبر در اریحا تاکید کرد که به رغم این جنایت فجیع، مقاومت در این منطقه ادامه دارد و گروه های مقاومت به عملیات خود تا بیرون راندن اشغالگران از این سرزمین ادامه خواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه خاطر نشان کرد که دلاورمردان مقاومت در اروگاه عقبه جبر تا لحظه شهادت برای دفاع از سرزمین و مقدساتشان مبارزه کردند و نبردی جانانه از خود به نمایش گذاشتند.

هنیه تصریح کرد که ادامه جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین سرانجام دامن این رژیم را خواهد گرفت و مداخله طرف های بین المللی و منطقه ای هرگز نمی تواند جلوی ادامه خیزش و مقاومت ملت فلسطین را بگیرد و دشمن لحظه ای آرامش نخواهد داشت و روزهای سختی را در پیش خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنیه: به رغم جنایت امروز در عقبه جبر، مقاومت ادامه خواهد داشت

هنیه: به رغم جنایت امروز در عقبه جبر، مقاومت ادامه خواهد داشت