مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 14:102023-02-06سياسي

برگزاری اردوی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان به استان اصفهان


رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت:22 بهمن ماه امسال در قالب اردوی راهیان پیشرفت، یک تیم از دانشجویان دختر و پسر دانشگاه سیستان و بلوچستان برای آشنایی با دستاوردهای علمی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، غلامرضا رضایی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار کرد: سازمان بسیج دانشجویی کشور طرح اردوی راهیان پیشرفت شهید فخری زاده را راه اندازی کرده است که در قالب آن دانشجویان استانهای مختلف از دستاوردهای سایر استانها در بخش های مختلف از جمله علم و صنعت و فناوری بازدید خواهند کرد.

رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان افزود: این اردوها چند روزه و بعضا یک هفته ای طول میکشد و دانشجویان با دستاوردهای علمی استانها آشنا می شوند.

وی با بیان اینکه 22 بهمن ماه امسال اردوی راهیان پیشرفت دانشجویان استان سیستان و بلوچستان به استان اصفهان را خواهیم داشت، گفت: مرحله نخست این اردو به صورت برون استانی به مقصد استان هرمزگان انجام شده است.

دکتر رضایی گفت: تحکیم هویت ملی، تقویت روحیه خودباوری و ما می توانیم، جلب توجه عموم جامعه به سمت پیشرفت های فناورانه،، گسترش سطح جهاد علمی و معرفی دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی از جمله اهداف اردوی راهیان پیشرفت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان به استان اصفهان

برگزاری اردوی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان به استان اصفهان