مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 14:102023-02-06سياسي

شرکت حدود 3 هزار دانش آموز مازندانی در مراسم اعتکاف/ خلوت اختصاصی انس با معبود


مسؤول بسیج دانش آموزی سپاه کربلا از معتکف شدن 2 هزار 720 دانش آموز مازندرانی خبر داد و گفت: دانش آموزان مازندرانی در 61 مسجد این استان اعمال اعتکاف را انجام می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد تقی زاده در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت سالروز رحلت شهادت گونه حضرت زینب (س) و گرامیداشت ایام الله دهه فجر، از معتکف شدن 2 هزار 720 دانش آموز در مساجد مازندران خبر داد و اظهار کرد: دانش آموزان مازندرانی در 61 مسجد این استان اعمال اعتکاف را انجام می دهند.

وی با اشاره به افزایش حضور دانش آموزان در مراسم معنوی اعتکاف نسبت به سال های قبل کرونا،گفت: امسال رشد دانش آموزان چشمگیر بود.

 مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا در ادامه خاطرنشان کرد: با همت و با پیگیری فرماندهان نواحی و حوزه های مقاومت شرایط لازم برای دانش آموزان فراهم شد تا در 21 مسجد به صورت اختصاصی دانش آموزان بتوانند اعمال اعتکاف را انجام دهند.

تقی زاده، اعتکاف دانش آموزی را بهترین فرصت برای تقویت هویت دینی و خودشناسی دانست و افزود: حضور پرشور دانش آموزان در این مراسم معنوی نشان دهنده رشد معنوی دانش آموزان است که مثل نسل اوائل انقلاب دین دار و دین خواه و دین مدار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت حدود 3 هزار دانش آموز مازندانی در مراسم اعتکاف/ خلوت اختصاصی انس با معبود

شرکت حدود 3 هزار دانش آموز مازندانی در مراسم اعتکاف/ خلوت اختصاصی انس با معبود