مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 14:102023-02-06اقتصادي

تعداد روستاهای فاقد برق در اهر به صفر رسید


فرماندار اهر با بیان اینکه تعداد روستاهای فاقد برق در اهر به صفر رسید، گفت: جلب رضایت مندی مردم در اولویت دستگاه های اجرایی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح امروز دوشنبه به مناسبت 44 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور ابوالفضل غنی زاده فرماندار اهر و جمعی از مدیران ادارات؛ طرح بهسازی و توسعه شبکه برق روستاهای چشمه وزان و کلهر (جمعاً 3200 متر شبکه فشار ضعیف و 1300 متر شبکه 20 کیلوولت) با اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون تومان به دست پدر شهید ساکن روستای چشمه وزان افتتاح شد.

غنی زاده با قدردانی از اقدامات مدیریت توزیع نیروی برق اهر برای برق رسانی به مناطق دورافتاده و روستاها گفت: خوشبختانه بر اساس گزارش شرکت توزیع نیروی برق؛ هیچ روستای بدون برق در شهرستان اهر وجود ندارد.

فرماندار اهر افزود: یکی از دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی همین بهره مندی اهالی روستاهای دورافتاده و صعب العبور از خدمات برق، گاز، آب و … است، خوشبختانه با اتمام برق رسانی به روستاهای شهرستان اهر؛ رویکرد شرکت برق به اصلاح و توسعه شبکه برق تغییر یافته است.

وی بابیان این که شرکت توزیع نیروی برق اهر توجه بیش از پیش به مطالبات مردم را در دستور کار قرار دهد، خاطرنشان کرد: مردم ولی نعمتان ما و سرمایه های اجتماعی نظام و انقلاب اسلامی هستند، توجه به مطالبات و حل مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد روستاهای فاقد برق در اهر به صفر رسید

تعداد روستاهای فاقد برق در اهر به صفر رسید