مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 14:052023-02-06فرهنگي

جدول اکران سینماهای قم در جشنواره فجر


16 فیلم از فیلم های راه یافته به چهل ویکمین جشنواره بین اللملی فجر در سینماهای بازارشهر، تربیت و ونوس قم به نمایش درمی آیند.

- در استان قم از امروز 17 بهمن 1401 آغاز می شود و تا دوشنبه 24 بهمن ماه اکران فیلم های جشنواره فجر امسال ادامه خواهد داشت.

در روز آغازین جشنواره در سینما بازارشهر فیلم های روایت ناتمام سیما ساخته علیرضا صمدی و عطرآلود ساخته هادی مقدم دوست اکران خواهند شد.

فیلم های یادگار جنوب ساخته پدرام پورامینی و حسن دوماری و سرهنگ ثریا به کارگردانی لیلی عاج 18 بهمن و هفت بهار نارنج به کارگردانی فرشاد گل سفیدی و در آغوش درخت به کارگردانی بابک خواجه پاشا 19 بهمن روی پرده خواهد رفت.

فیلم های جنگل پرتغال به کارگردانی آرمان خوانساریان و چرا گریه نمی کنی؟ ساخته علیرضا معتمدی 20 بهمن، هوک به کارگردانی حسین ریگی و آه سرد ساخته ناهید عزیزی 21 بهمن و بعد از رفتن به کارگردانی رضا نجاتی و پرونده باز است ساخته کیومرث پوراحمد 22 بهمن اکران خواهد شد.

در روز 23 بهمن فیلم های کاپیتان ساخته محمد حمزه ای و وابل به کارگردانی تورج اصلانی و در آخرین روز جشنواره نیز فیلم های شماره 10 ساخته حمید زرگرنژاد و هایپاور به کارگردانی هادی محمدپور اکران خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدول اکران سینماهای قم در جشنواره فجر

جدول اکران سینماهای قم در جشنواره فجر