مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 13:502023-02-06ورزشي

ملایری ها؛ قهرمان مسابقات استانی کونگ فو توآ


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: ورزشکاران ملایری با کسب 10 مدال درخشان طلا، نقره و برنز مسابقات قهرمانی کونگ فو تو آ استان همدان بر سکوی قهرمانی آن تکیه زدند.

- حمیدرضا سپهری نیا با بیان اینکه مسابقات قهرمانی کونگ فو تو آ استان همدان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر به میزبانی همدان برگزار شد، افزود: تیم کونگ فو توآ ملایر با حضوری قدرتمند در این مسابقات توانست 10 مدال درخشان طلا، نقره و برنز این مسابقات را از آن خود کند و با افتخار بر سکوی قهرمانی آن بایستد.

وی ادامه داد: سعید ترکمن، ابوالفضل ترکمن، علی شهابی، محمد حسین ترکمان، عباس ترکمان، محمدجواد بافرانی و رضا سیاوشی مقام اول و مدال طلا، ابوالفضل جعفری و محمدجواد جعفری مقام دوم و مدال طلا و مهدی جعفری مقام سوم و مدال برنز را احراز کردند همچنین از سوی داوران و ناظران این مسابقات علی شهبازی به عنوان ستاره این دوره از مسابقات انتخاب و معرفی و تیم ملایر نیز مفتخر به دریافت کاپ اخلاق مسابقات شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر از برگزاری مسابقات پینگ پنگ ویژه همسران و فرزندان شاهد و ایثارگر خبر داد و اظهار کرد: هیأت جانبازان معلولان ملایر با برگزاری مسابقات پینگ پنگ ویژه همسران و فرزندان شاهد و ایثارگر در سالن شهید احدی مجموعه ورزشی آزادی دهه فجر را گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملایری ها؛ قهرمان مسابقات استانی کونگ فو توآ

ملایری ها؛ قهرمان مسابقات استانی کونگ فو توآ