مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 13:502023-02-06فرهنگي

کدام فیلم ها در جشنواره فیلم فجر سیستان و بلوچستان اکران می شود؟


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر از امروز با اکران فیلم آه سرد در سینما هلال زاهدان آغاز می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر از امروز با اکران فیلم آه سرد در سینما هلال زاهدان آغاز می شود.

عبدالاسلام بلوچ زاده در گفت وگو با ایسنا- ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت زینب (س) بیان کرد: با توجه به سالروز وفات اسوه صبر و مقاومت حضرت زینب کبری (س) فیلم های جشنواره فجر در استان از ساعت 18:30 اکران می شود و در سانس 15:30 امروز فیلمی روی پرده سینماها نخواهد رفت.

وی زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر در سیستان و بلوچستان را تا 23 بهمن ماه اعلام و اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده ساعت 18:30 امروز فیلم آه سرد به کارگردانی ناهید عزیزی و ساعت 20:30 عطرآلود از هادی مقدم دوست اکران می شود.

این مقام مسئول افزود: فردا نیز شاهد اکران در آغوش درخت به کارگردانی بابک خواجه پاشا در 2 نوبت از ساعت 15:30 و 20:30 و هوک به کارگردانی حسین ریگی در ساعت 18:30 به میزبانی سینما هلال خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام فیلم ها در جشنواره فیلم فجر سیستان و بلوچستان اکران می شود؟

کدام فیلم ها در جشنواره فیلم فجر سیستان و بلوچستان اکران می شود؟