مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 13:402023-02-06سياسي

موضوع پاکرود از مسیر اصلی خود خارج شده است


ییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا گفت: بهسازی رودخانه و اجرای پاکرود پروژه ای عمرانی با پیوست بزرگ زیست محیطی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علیرضا رحیمی محمودآبادی، رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا، در جلسه کمیسیون تلفیق در خصوص بررسی بودجه معاونت شهرسازی و سازمان سیما و منظر، گفت: موضوع پاکرود به انحراف کشیده شده است و به بیراهه رفتن آن عدم وجود طرح منسجم-کوتاهی دستگاه های مجری و ناظر –اعمال سلایق شخصی پروژه پاکرود است را به زشتی کشانده است.

رییس کمیسیون عمران اضافه کرد: بهسازی رودخانه پاکرود پروژه ای عمرانی با پیوست بزرگ زیست محیطی است و در این خصوص در معاونت شهرسازی و سازمان سیما و منظر ردیف تعریف شده است و این جداسازی و فاصله داشتن باعث عدم انسجام پروژه شده است.

دبیر کمیسیون شهرسازی ضمن بیان اینکه تصمیم گیری در این پروژه در معاونت شهرسازی در حال انجام است در حالیکه کار باید در قالب خودش قرار گیرد افزود: این پروژه نیازمند مطالعه-طرح و اخذ مجوزها و هماهنگی های لازم آب منطقه ای و مجوزهای حقوقی خاص است.

رحیمی در پایان یادآور شد: موضوع دریاچه مصنوعی را نباید به پاکرود که یک فاز آن در حال انجام است گره زد قرار بود طراحی و اجرای پاکرود در یک فاز انجام شود تا موضوعات جذب گردشگر-سرمایه گذار و ایجاد مرکز تفریحی و گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع پاکرود از مسیر اصلی خود خارج شده است

موضوع پاکرود از مسیر اصلی خود خارج شده است