مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 13:202023-02-06سياسي

ولایت فقیه پناه فریب خوردگان حوادث اخیر شد


نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: اثر وضعی و اجتماعی عفو اخیر رهبر انقلاب این است که آن هایی که در حوادث اخیر گرفتار فریب بیگانگان شدند، متوجه شدند دنیای استکبار دلسوز آن ها نیست و اگر قصد پناه بردن به جایی را دارند، - حجت الاسلام احمد سالک، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به موافقت رهبر معظم انقلاب با پیشنهاد رییس قوه قضاییه مبنی بر عفو و تخفیف مجازات گسترده متهمان اغتشاشات اخیر، اظهار داشت: خبر عفو رهبر انقلاب نسبت به افرادی که در اغتشاشات اخیر حضور داشتند، برخاسته از کلام پیامبر اکرم یعنی إِنَّمَا بُعِثْتُ لِأُتَمِّمَ مَکَارِمَ الْأَخْلَاقِ است.

وی افزود: این عفو که بالغ بر هزاران نفر را شامل می شود، خانواده های زیادی را به حرکت الهی و انقلابی جلب می کند که قابل تقدیر است.

سالک تصریح کرد: اثر وضعی و اجتماعی این اقدام جلب نظر افرادی است که در این مسیر گرفتار فریب بیگانگان شدند و متوجه شدند دنیای استکبار دلسوز آن ها نیست و اگر قصد پناه بردن به جایی را دارند، باید به دین، ولایت و رهبری پناه ببرند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی استکبار جهانی با مخالفان خود روبرو می شود، با آن ها به شدیدترین حالت برخورد می کند اما در کشور ما افرادی که متوجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت فقیه پناه فریب خوردگان حوادث اخیر شد

ولایت فقیه پناه فریب خوردگان حوادث اخیر شد