مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 13:152023-02-06سياسي

خدمات و دستاورد های جمهوری اسلامی با دوران طاغوت قابل قیاس نیست


خدمات و دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی با دوران طاغوت به هیچ وجه قابل قیاس نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی ملک شاهکوهی ظهر دوشنبه در نشست جهاد تبیین دستگاه های اجرایی شهرستان مراوه تپه اظهار کرد: این که می گوییم خدمات و دستاوردهای جمهوری اسلامی با دوران طاغوت قابل قیاس نیست را شاید مردم مراوه تپه بهتر درک می کنند زیرا این شهرستان پیش از انقلاب صرفاً یک روستا بود که از خدمات اولیه آب و برق و گاز هم برخوردار نبود.

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: پیش از انقلاب ما صرفاً مصرف کننده بودیم و تقریباً همه اقلام مورد نیاز کشور از خارج وارد می شد اما امروز نه تنها صادرکننده بسیاری محصولات خود هستیم بلکه دستاوردهای بی نظیری در عرصه علمی، فناوری، نظامی و فرهنگی هنری داریم.

وی ادامه داد: بیش از 44 سال است دشمن به دنبال سرنگونی انقلاب اسلامی و براندازی نظام است و اینکه می گوید ما به دنبال تغییر حاکمیت در ایران نیستیم کذب محضی است تا ناتوانی و عجز ایادی استکبار را پنهان کند.

ملک گفت: خطای محاسباتی اصلی دشمنان انقلاب طی فتنه های اخیر این بوده که دشمن گمان می کرد مردم از انقلاب خود دست می کشند و با آنها همراهی خواهند کرد درحالی که مردم در فتنه های اخیر نشان دادند همراه و دلبسته انقلاب هستد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات و دستاورد های جمهوری اسلامی با دوران طاغوت قابل قیاس نیست

خدمات و دستاورد های جمهوری اسلامی با دوران طاغوت قابل قیاس نیست