مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 13:072023-02-06سياسي

حاجی پور: واردات باعث باقی ماندن 80 درصد برنج کشاورزان در شالیکوبی ها شده است


نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد مازندران بر پایه کشاورزی است اما 80 درصد برنج کشاورزان در شالیکوبی ها باقی مانده و زمان تصمیم گیری مسئولان مشخص نیست.

- نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد مازندران بر پایه کشاورزی است اما 80 درصد برنج کشاورزان در شالیکوبی ها باقی مانده و زمان تصمیم گیری مسئولان مشخص نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا حاجی پور در جلسه علنی امروز (دوشنبه) در تذکری به وزیر کشاورزی گفت: ظاهرا آقای وزیر هم دوران ریاست کمیسیون کشاورزی خود را فراموش کرده و هم ظاهرا وزارت خود بر وزارت کشاورزی.

وی توضیح داد: حدود 7 ماه است که از برداشت محصولات داخلی به خصوص برنج ایرانی می گذرد و انگار آقای وزیر فراموش کرده باید از کشاورزان حمایت کرده و از رییس جمهور درخواست کند به داد کشاورزانی برسد که محصولات آن ها در کارخانجات شالیکوبی شمال کشور پر شده و کسی آنها را نمی خرد.

دلیل این وضعیت هم ادامه واردات است.

نماینده آمل در مجلس با اشاره به آغاز فصل کشت مجدد گفت: کارخانجات شالیکوبی همچنان مملو از برنج است و کشاورزان نمی دانند فریاد شکایت خود را به کجا ببرند؛ اقتصاد مازندران بر پایه کشاورزی است اما 80 درصد برنج کشاورزان در شالیکوبی ها باقی مانده و زمان تصمیم گیری مسئولان مشخص نیست؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی پور: واردات باعث باقی ماندن 80 درصد برنج کشاورزان در شالیکوبی ها شده است

حاجی پور: واردات باعث باقی ماندن 80 درصد برنج کشاورزان در شالیکوبی ها شده است