مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 13:002023-02-06فرهنگي

قرائت بیانیه هشتمین جایزه جهانی اربعین و رونمایی از پوستر نهمین جایزه


امیرعلی جوادیان رییس هیات داوران هشتمین جایزه جهانی اربعین در آیین اختتامیه این جایزه بیانیه ای را قرائت کرد و سپس با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پوستر نهمین جایزه جهانی اربعین رونمایی شد.

- امیرعلی جوادیان رییس هیات داوران هشتمین جایزه جهانی اربعین در آیین اختتامیه این جایزه بیانیه ای را قرائت کرد و سپس با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پوستر نهمین جایزه جهانی اربعین رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن این بیانیه آمده است: عاشورا و راهپیمایی عظیم اربعین، لبیک انسان آزاده امروز به ندای هل من ناصر امام حسین (علیه السلام) است.

کربلا امروز فقط یک نام نیست؛ مقصدی است که میلیون ها عاشق و دلباخته ازجای جای جهان برای بیعت با سرور آزادگان هرساله به سویش رهسپارند.

راهپیمایی اربعین رویدادی است که عاشقان سید و سالار شهیدان از هر قوم و نژاد را گرد هم می آورد و برگزاری پرشور آن، گام برداشتن در راهیاست که حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یارانش آغازگر آن بوده اند.

خادمان و دلدادگان حسینی در جایزه جهانی اربعین نیز، این خدمت ناچیز را گامی در تعظیم و ترویج معارف عاشورایی میدانند.

دبیرخانه هشتمین جایزه جهانی اربعین در این دوره نیز، پررونق تر از دورههای قبل، آثار ارزشمندی را در پنج رشته عکس، فیلم، سفرنامه، فعالان فضای مجازی و کتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرائت بیانیه هشتمین جایزه جهانی اربعین و رونمایی از پوستر نهمین جایزه

قرائت بیانیه هشتمین جایزه جهانی اربعین و رونمایی از پوستر نهمین جایزه