مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 12:502023-02-06سياسي

امیر سرتیپ واحدی: تولید قطعات گلوگاهی در نهاجا 11 درصد رشد داشته است


امسال با همت و تلاش شبانه روزی کارکنان این نیروی الهی، شاهد رشد 11 درصدی تولید قطعات گلوگاهی و همچنین باز آماد 29 فروند هواپیما در این نیرو بوده ایم.

- امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم صبحگاه عمومی ستاد این نیرو که با حضور کارکنان پایور و وظیفه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران و تبریک ایام الله دهه فجر و روز 19 بهمن روز نیروی هوایی ارتش با اشاره به رشادت ها و نقش این نیرو پس از انقلاب اسلامی اظهار کرد: نیروی هوایی به عنوان یک نیروی پیشگام همواره در صدر اولین ها قرار داشته و دارد؛ به گونه ای که این نیرو با نقش آفرینی در تاریخ انقلاب اسلامی همواره به عنوان مدال افتخاری برای نیروهای مسلح محسوب می شود.

وی افزود: این افتخار آفرینی از همان اوایل انقلاب با اولین بیعت آرمانی آغاز و در ادامه با اولین پاسخ کوبنده به ارتش متجاوز بعث عراق ادامه داشت و در این بین نیز با راه اندازی سازمان خودکفایی جایگاه خود را در صدر اولین ها حفظ و آن را تثبیت کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی کارکنان این نیرو در سال جاری خطاب به آنان تصریح کرد: همت و تلاش بی وقفه شما عزیزان همواره باعث سرافرازی این نیروی الهی شده است که این همت والا امروز موجب رشد 11 درصدی تولید ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر سرتیپ واحدی: تولید قطعات گلوگاهی در نهاجا 11 درصد رشد داشته است

امیر سرتیپ واحدی: تولید قطعات گلوگاهی در نهاجا 11 درصد رشد داشته است