مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 12:452023-02-06اقتصادي

ایجاد 5 هزار فرصت شغلی در قزوین توسط کمیته امداد


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در سال گذشته 4200 فرصت شغلی ایجاد کردیم و از ابتدای سال جاری تا دی ماه پنج هزار فرصت شغلی توانستیم ایجاد کنیم و در سال گذشته 150 میلیارد تومان تسهیلات بانکی قرض الحسنه پرداخت شد که این رقم در سال جاری به 270 میلیارد تومان افزایش یافت.

- ناصر ظاهری در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که توسط کمیته همیاری چهل وچهارمین فجر انقلاب امروز 17 بهمن 1401 برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری 647 سری جهیزیه به نوعروسان با ارزش بالای 16 میلیارد تومان اهدا شد و در ایام الله دهه فجر نیز 174 سری جهیزیه دیگر اهدا خواهد شد.

وی افزود: تأمین لوازم ضروری زندگی جزو مایحتاج لازم برای زندگی است و ما از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه 3004 سری لوازم خانگی ضروری به خانواده های تحت پوشش اهدا شد؛ ضمن اینکه در نظر داریم در دهه فجر نیز تعدادی یخچال و تلویزیون به خانواده های نیازمند توزیع کنیم تا نیاز این خانواده ها مرتفع شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: در کمیته امداد قزوین برای زنان سرپرست خانوار که 45 تا 55 سال سن دارند حق بیمه تأمین اجتماعی پرداخت می شود و پس از تکمیل دوره پرداخت این افراد مشمول مستمری از تأمین اجتماعی خواهند بود که تاکنون برای 1133 خانواده پرداخت حق بیمه انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 5 هزار فرصت شغلی در قزوین توسط کمیته امداد

ایجاد 5 هزار فرصت شغلی در قزوین توسط کمیته امداد