مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 12:352023-02-06فرهنگي

جای خالی این بازیگر را هیچ کس در جشنواره فجر پر نمی کند


یک سال پس از آن شبی که علی نصیریان روی صحنه اختتامیه جشنواره فیلم فجر از پیشرفت و جایگاه بالای سینما و تئاتر ایران سخن گفت و از اینکه عمری داشته تا به این روزها برسد شکرگزاری کرد، - حالا در جشنواره فجر چهل و یکم به روزی رسیده ایم که فیلم دیگری را از این بازیگر تماشا کنیم؛ هرچند درخواست کرده که امسال نامش در هر بخشی از این رویداد حذف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ششمین روز جشنواره فیلم فجر قرار است فیلم هفت بهار نارنج به کارگردانی فرشاد گل سفیدی در سینمای رسانه نمایش داده شود.

این فیلم که علی نصیریان بازیگر نقش اصلی مرد است، جدا از کیفیت و ساختار فیلم که هنوز دیده نشده و نمی توان اظهارنظر کرد، قطعا خالی از ظرافت های بازی نصیریان نخواهد بود.

این بازیگر که پیش تر لذت بزرگ زندگی خود را بازی در تئاتر و سینما عنوان کرده بود، در دوره های مختلف جشنواره فجر با نقش های گوناگونی حضور داشته و سه بار نامزد دریافت جایزه شده بود.

اما فقط سال 1397 در سی و هفتمین دوره جشنواره فجر برای فیلم مسخره باز سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل مرد را دریافت کرد؛ سیمرغی که آن را درجه دو دانست و اگر چه با کمال میل آن را پذیرفت اما یادآوری کرد که تا به حال سیمرغ نگرفته بود و در این چهل سال هم انتظار نداشته است و به هر حال آقایان تصمیم گرفتند این جایزه را به او بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی این بازیگر را هیچ کس در جشنواره فجر پر نمی کند

جای خالی این بازیگر را هیچ کس در جشنواره فجر پر نمی کند