مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 12:302023-02-06اقتصادي

برای توسعه گلخانه های همدان 160 هکتار تغییر کاربری در حال انجام است


استاندار همدان از اختصاص 311 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به شهرستان درگزین خبر داد و اعلام کرد: در سال جاری برای توسعه گلخانه های استان 160 هکتار تغییر کاربری در حال انجام است.

- ایسنا/همدان استاندار همدان از اختصاص 311 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به شهرستان درگزین خبر داد و اعلام کرد: در سال جاری برای توسعه گلخانه های استان 160 هکتار تغییر کاربری در حال انجام است.

علیرضا قاسمی فرزاد دوشنبه 17 بهمن ماه در شورای اداری شهرستان درگزین، اظهار کرد: جذب حداکثری این میزان اعتبار از محل مصوبات سفر برای شهرستان درگزین نشان از اتحاد و برنامه ریزی متقن تمامی مسئولان استان و شهرستان دارد.

وی میزان اعتبارات اختصاص داده شده به استان همدان از محل اعتبارات سفر را 14 هزار میلیارد تومان برشمرد و تصریح کرد: پیگیریم از محل اعتبارات سفر متمم هایی نیز به این میزان اعتبار استان افزوده شود.

قاسمی فرزاد در ادامه تصریح کرد: در طول 15 سال گذشته تنها 220 هکتار گلخانه در سطح استان همدان ایجاد شده در حالیکه امسال به اندازه 15 سال در رابطه با توسعه گلخانه ها در سطح استان دارای برنامه هستیم.

وی با بیان اینکه در سال جاری برای توسعه گلخانه ها 160 هکتار تغییر کاربری در حال انجام است، گفت: به طور متوسط سالانه 10 هکتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای توسعه گلخانه های همدان 160 هکتار تغییر کاربری در حال انجام است

برای توسعه گلخانه های همدان 160 هکتار تغییر کاربری در حال انجام است