مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 12:302023-02-06سياسي

ارتقای سامانه های پیش فروش بلیت نوروزی راه آهن


مدیرعامل راه آهن با تاکید بر ارتقاء سامانه های پیش فروش بلیت های نوروزی، گفت: انتظار می رود بهترین خدمات برای پیش فروش اینترنتی و حضوری بلیت ارائه شود و هر مشکلی در این زمینه به فوریت رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سید میعاد صالحی، در نخستین جلسه ستاد برنامه ریزی، نظارت و هماهنگی قطارهای نوروزی 1402، گفت: ایام نوروز فرصت بی نظیری است تا مسافران ریلی که سفرای راه آهن هستند، پیام مثبتی از اکرام و احترام در سفرهای ریلی را به جامعه منتقل کنند.

مدیرعامل راه آهن با ابراز خشنودی از اینکه حمل ونقل ریلی از اولویت های دولت سیزدهم است، تاکید کرد: حمل ونقل ریلی به ویژه در بخش مسافری همواره مورد توجه همگان بوده است و وزیر محترم راه و شهرسازی نیز در سخنان خود بر اولویت بخش ریلی بر سایر مدهای حمل ونقلی تاکید داشته اند.

صالحی با بیان اینکه در ماه گذشته راه آهن توانست از رقم 24 میلیون و 400 سفر عبور کند، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم این روند را ادامه دهیم و در صورت تحقق این امر، تا پایان امسال می توانیم رکورد جدیدی در جابجایی مسافر خلق کنیم.

ارتقاء سامانه های پیش فروش بلیت های نوروزی ارتقاء سامانه های پیش فروش بلیت های نوروزی، از دیگر مسائلی بود که مدیرعامل راه آهن به آن اشاره و تاکید کرد: انتظار می رود بهترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای سامانه های پیش فروش بلیت نوروزی راه آهن

ارتقای سامانه های پیش فروش بلیت نوروزی راه آهن