مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 12:152023-02-06سياسي

استقرار 14 پزشک معتمد در جزایر و شهرستانهای هرمزگان


معاون دریایی بنادر و دریانوردی هرمزگان از استقرار 14 پزشک معتمد در نقاط مختلف استان از جمله بنادر غرب و شرق، مرکز و جزایر قشم و کیش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسماعیل مکی زاده بابیان اینکه براساس کنوانسیون بین المللی استانداردهای آموزشی، صدورگواهینامه و نگهبانی دریانوردان امری الزامی است افزود: کنوانسیون کار دریایی نیز بر ضرورت دریافت گواهینامه سلامت پزشکی برای شاغلین در کشتی ها تاکید دارد.

مکی زاده به برگزاری مداوم دوره آموزشی ممیزی مراکز صدور گواهینامه سلامت دریانوردان در استان هرمزگان اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای قوانین و مقررات بین المللی و به منظور ارائه خدمات پزشکی مطلوب تر به جامعه دریانوردان ممیزی توسط پزشکان معتمد این اداره کل بصورت مداوم برگزار می شود.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به صدور گواهینامه سلامت ویژه 9 هزار دریانورد طی 10 ماهه سال جاری افزود: در حال حاضر 36 هزار دریانورد فعال در استان به پیشه دریانوردی اشتغال داشته که همگی آنها دارای گواهینامه معتبر سلامت پزشکی هستند.

مکی زاده همچنین از استقرار 14 پزشک معتمد در نقاط مختلف استان از جمله بنادر غرب و شرق، مرکز و جزایر قشم و کیش خبر داد و اظهارداشت: مرکز زدایی و استقرار پزشکان معتمد در نقاط مختلف استان همراه مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 14 پزشک معتمد در جزایر و شهرستانهای هرمزگان

استقرار 14 پزشک معتمد در جزایر و شهرستانهای هرمزگان