مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 12:102023-02-06سياسي

احداث بیش از 10 هزار واحد مسکونی در استان سمنان


در حال حاضر بیش از 10 هزار واحد مسکونی در این استان در حال ساخت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی هم زمان پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود اظهار کرد: خدمت به مردم بالاترین افتخار است.

وی افزود: دشمنان انواع تحریم ها، توطئه ها و غائله های مختلف را به کار گرفتند تا انقلاب اسلامی را به شکست بکشانند؛ اما شاهدیم که تمامی این ترفندها با شکست مواجه شد و ایران اسلامی در معادلات دنیا مؤثر است.

استاندار سمنان ادامه داد: امروز ایران اسلامی در حوزه بهداشت و درمان، فراتر از خاورمیانه می درخشد و میزبان گردشگران سلامت است.

هاشمی با بیان اینکه کارگزاران نظام موظف هستند تا اقدامات خود را به اطلاع مردم برسانند، ادامه داد: ما زمانی موفق هستیم که به معنای واقعی خود را نوکر مردم بدانیم و برای رفع مشکلات آنان تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر 110 شرکت دانش بنیان در استان سمنان فعالیت دارند، عنوان کرد: بهترین راه ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی، اهمیت دادن به شرکت های دانش بنیان است.

استاندار سمنان تصریح کرد: طی یک سال گذشته 21 معدن در استان سمنان، عملیات فرآوری را به انجام رساندند و از خام فروشی پرهیز می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بیش از 10 هزار واحد مسکونی در استان سمنان

احداث بیش از 10 هزار واحد مسکونی در استان سمنان