مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 12:102023-02-06سياسي

صعود کوهنوردان خوزستانی به قله تشگر هرمزگان


کوهنوردان خوزستانی با صعود به قله تشگر هرمزگان در راستای طرح سیمرغ کوه های ایران، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، کوهنوردان خوزستانی در راستای اجرای طرح سیمرغ ملی کوه های ایران، به قله 3 هزار و 267 متری تشگر در استان هرمزگان صعود کردند.

سعید فکاری، مهرداد بیرجانی، امید جعفری فر و صادق طیبی، از جمله اعضای این تیم بودند.

سعید فکاری یکی از فاتحان این قله و عضو تیم هیمالیا نوردی استان خوزستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و مجاهدانی که با فداکاری و ایثار در مقابل دشمنان ایستادگی کردند، در این خصوص گفت: نام ایران اسلامی گره خورده و بخش عظیم و جدانشدنی از تاریخ مردمان سرزمین مقدسی است که نقش بزرگی در شکل گیری و پیشرفت علم و ارتقاء کشور داشته است.

فکاری با تشریح اهداف خود از صعود به این کوه، تصریح کرد: این اقدام در راستای طرح ملی سیمرغ کوه های ایران و معرفی این طرح صورت گرفت.

این کوهنورد خوزستانی با اشاره به گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب و صیانت از حریم آب های سرزمینی ایران و نام پاینده خلیج همیشه فارس از از دیگر اهداف خود خاطرنشان کرد: این صعود طی روزهای 14 و 15 بهمن ماه جاری به همراه منتخبی از کوهنوردان خوزستانی انجام گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود کوهنوردان خوزستانی به قله تشگر هرمزگان

صعود کوهنوردان خوزستانی به قله تشگر هرمزگان