مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 12:102023-02-06سياسي

فرهنگ ایرانیان با حُب الهی گره خورده است


رییس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) با بیان اینکه جامعه بدون جهاد نابود و زوال پذیر است، گفت: فرهنگ ایرانیان با حُب الهی گره خورده است.

- رشت- رییس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) با بیان اینکه جامعه بدون جهاد نابود و زوال پذیر است، گفت: فرهنگ ایرانیان با حُب الهی گره خورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم یادواره شهدای انقلاب اسلامی گیلان در مصلی بزرگ رشت اظهار کرد: خداباوری و خدایاوری از مهم ترین مؤلفه شهدا است.

رییس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) با اشاره به ویژگی های اهالی دیندار و اهل ایمان، افزود: اهل ایمان و تقوا متواضع، دشمن ستیز، متعبد و بسیار تلاشگر هستند.

این استاد حوزه و دانشگاه به جهادگری های اهل ایمان و تقوا اشاره کرد و ادامه داد: افراد با ایمان و تقوا در راه خداوند متعال از هیچ سرزنشی هراس ندارند و از دل این افراد شهدای بسیار متولد می شوند.

آیت الله لنکرانی با بیان اینکه عشق به خدا شهدا را وارد عرصه جهاد کرده است، گفت: دین خدا و اهل بیت علیهم السلام خط قرمز اهل ایمان و تقواپیشگان است.

وی، حُب الهی در اهل ایمان را ستودنی خواند و افزود: اساس شکل گیری انقلاب اسلامی و نهضت امام خمینی (ره) زنده کردن دین خدا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ ایرانیان با حُب الهی گره خورده است

فرهنگ ایرانیان با حُب الهی گره خورده است