مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 12:052023-02-06سياسي

رده های برتر سپاه امام رضا (ع) در جشنواره مالک اشتر مورد تقدیر قرار گرفتند


مسئول دبیرخانه اشراف سپاه امام رضا (ع) از برگزاری دوازدهمین جشنواره مالک اشتر با تجلیل و تقدیر از رده های موفق و برتر سپاه استان خراسان رضوی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در مشهد، سرهنگ پاسدار رضا شریفی در مراسم برگزاری دوازدهمین جشنواره مالک اشتر، اظهارکرد: همه ساله با بررسی و ارزیابی عملکرد هر رده، موفق ترین رده های تابعه سپاه استان در قالب جشنواره مالک اشتر معرفی می شوند.

مسئول دبیرخانه اشراف سپاه امام رضا علیه السلام از موفقیت 4 پایگاه مقاومت بسیج اسوه و دو رده استانی در جشنواره کشوری مالک اشتر بسیج خبر داد و بیان کرد: در جشنواره های نواحی استان خراسان رضوی تاکنون از 270 رده موفق تجلیل شده است و در دوازدهمین جشنواره استانی مالک اشتر نیز از 83 رده موفق تجلیل به عمل آمد.

وی مهمترین عامل موفقیت رده ها را تلاش و انگیزه فرماندهان مجموعه برشمرد و بیان کرد: در فرایند چند لایه ای ارزیابی ها، این مهم به خوبی مشهود و ملموس بود.

سرهنگ شریفی با اشاره به اینکه در اختتامیه این مراسم سردار غیاثی فرمانده سپاه استان خراسان رضوی و سایر هیات رییسه سپاه استان نیز حضور داشتند، اضافه کرد: ناحیه مقاومت بسیج سبزوار به خاطر موفیقت در 5 دوره متوالی علاوه براینکه به عنوان رتبه نخست نواحی دست یافت به عنوان  رده ممتاز سپاه امام رضا(ع) معرفی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رده های برتر سپاه امام رضا (ع) در جشنواره مالک اشتر مورد تقدیر قرار گرفتند

رده های برتر سپاه امام رضا (ع) در جشنواره مالک اشتر مورد تقدیر قرار گرفتند