مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 11:552023-02-06اقتصادي

طرح های دهه فجر شاهرود با اعتبار 1500 میلیارد تومان بهره برداری شد


هم زمان با ایام الله دهه فجر طرح های مختلف عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود با اعتبار یک هزار و 500 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، ابوطالب جلالی، فرماندار شاهرود پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی هم زمان پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود که با حضور استاندار سمنان در سالن پورسینای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شاهرود برگزار شد، اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر طرح های مختلف عمرانی و اقتصادی این شهرستان با اعتبار یک هزار و 500 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد که از این میزان 800 میلیارد تومان در بخش عمرانی و 700 میلیارد تومان در حوزه اقتصادی است.

وی افزود: در دهه فجر امسال، طرح ها و پروژه های مختلف به ارزش 220 میلیارد تومان در بخش مرکزی، 530 میلیارد تومان در بخش بسطام، 80 میلیارد تومان در بخش بیارجمند و 700 میلیارد تومان در شهر شاهرود به بهره برداری می رسد.

فرماندار شاهرود ادامه داد: در سفر ریاست جمهور به استان سمنان، بالغ بر 830 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان شاهرود اختصاص یافت که 450 میلیارد تومان از این منابع تخصیص یافته است.

جلالی بیان کرد: اعتبارات مناسبی از محل اعتبارات سفر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به مجموع اعتبارات شهرستان شاهرود تزریق ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های دهه فجر شاهرود با اعتبار 1500 میلیارد تومان بهره برداری شد

طرح های دهه فجر شاهرود با اعتبار 1500 میلیارد تومان بهره برداری شد