مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 11:552023-02-06فرهنگي

به تماشای روایتی عاشقانه در جریان عملیات مرصاد بروید


فیلم سینمایی «اتاقک گلی» که در جشنواره فیلم فجر حاضر است، روایتی است عاشقانه که در جریان عملیات مرصاد رخ می دهد، این فیلم به کارگردانی محمد عسگری و تهیه کنندگی داود صبوری ساخته شده و پوستر آن با طراحی راهله لطفی به تازگی منتشر شده است.

- فیلم سینمایی اتاقک گلی که در جشنواره فیلم فجر حاضر است، روایتی است عاشقانه که در جریان عملیات مرصاد رخ می دهد، این فیلم به کارگردانی محمد عسگری و تهیه کنندگی داود صبوری ساخته شده و پوستر آن با طراحی راهله لطفی به تازگی منتشر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم سینمایی اتاقک گلی به قلم پدرام کریمی فیلم نامه اش نوشته شده است و در آن تورج الوند، آناهیتا افشار، تینو صالحی، فریدون حامدی، هادی شیخ الاسلامی، سعید دشتی و سعید زارعی و.

به ایفای نقش می پردازند.

سایر عوامل عبارت اند از: مجید مجیدی مشاور کارگردان، علیرضا سبزواری مشاور تهیه کننده و مدیر برنامه ریزی، ناصر هاشم زاده و سید محمد حسینی مشاور فیلمنامه، فرشاد محمدی مدیر فیلم برداری، شهرام خلج طراح چهره پردازی، محسن خدابخشی طراح صحنه، فاطمه صفری طراح لباس، میثم مولایی تدوین، بهمن اردلان و مهدی فیض مندیان صدابردار، حبیب خزایی فر آهنگساز، حسن نجفی منش جلوه های ویژه بصری، علیرضا ناصربخت دستیار اول کارگردان، نادر فوقانی عکاس، بهمن اردلان طرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به تماشای روایتی عاشقانه در جریان عملیات مرصاد بروید

به تماشای روایتی عاشقانه در جریان عملیات مرصاد بروید