مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 11:502023-02-06سياسي

اهدای 440 سبد حمایتی بین خانواده های زندانیان خراسان جنوبی


بیرجند_ معاون اداره کل زندان های خراسان جنوبی از اهدای 440 سبد حمایتی به ارزش هر سبد یک میلیون تومان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بین خانواده زندانیان استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید آذر مهری صبح دوشنبه در مراسم توزیع نمادین اهدای 44 سبد حمایتی که دادستان استان و رؤسای انجمن حمایت از زندانیان و ستاد دیه خراسان جنوبی نیز حضور داشتند با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: توزیع 440 سبد حمایتی با همکاری خیرین و انجمن حمایت از زندانیان خراسان جنوبی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب در همه شهرستان های خراسان جنوبی انجام می شود.

وی با بیان اینکه در این مراسم به شکل نمادین پیش بینی توزیع 44 بسته حمایتی بین خانواده های زندانیان مرکز استان شده است، افزود: از ابتدای سال جاری خدمات قابل توجه ای به خانواده زندانیان استان شده است.

به گفته وی از ابتدای سال تاکنون به هزار و 351 خانواده زندانی خراسان جنوبی سه هزار و 846 مورد کمک نقدی و غیر نقدی به ارزش حدود 367 میلیون تومان شده است.

وی تصریح کرد: در این مدت چهار هزار و 390 سبد حمایتی به ارزش 200 میلیون تومان در بین خانواده زندانیان خراسان جنوبی توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 440 سبد حمایتی بین خانواده های زندانیان خراسان جنوبی

اهدای 440 سبد حمایتی بین خانواده های زندانیان خراسان جنوبی