مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 11:402023-02-06ورزشي

فرنگی کار قمی در مسابقات جهانی برنزی شد


محمدمهدی جواهری دوبنده پوش قمی تیم ملی کشتی فرنگی موفق شد مدال برنز وزن 55 کیلوگرم مسابقات جهانی کرواسی را کسب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمدمهدی جواهری دوبنده پوش جوان قمی تیم ملی کشتی فرنگی شب گذشته موفق شد در رقابت های جهانی جام اوپن کرواسی که در شهر زاگرب برگزار می شد به مدال برنز مسابقات دست یابد تا افتخاری دیگر برای ورزش قم رقم زده شود.

فرنگی کار قمی در دیدار اول موفق شد با قاطعیت و نتیجه 6 بر صفر مانجیت هندی را از میان بردارد؛ در دیدار دوم جواهری با نتیجه 8 بر صفر مغلوب نماینده رومانی شد.

جواهری در دیدار سوم که به عنوان نماینده دوم به نیمه نهایی مسابقات راه پیدا کرده بود برابر دیگر نماینده کشورمان پویا دادمرز رفت؛ جواهری در این دیدار ضربه فنی شد و نتوانست به فینال صعود کند.

این فرنگی کار قمی در دیدار رده بندی بار دیگر برابر دنیس میهای نماینده رومانی به مبارزه پرداخت که موفق شد 5 بر صفر این کشتی گیر را مغلوب تا شکست دیدار دومش را جبران کند.

کشتی قم در این سال ها رو به جلو پیشرفت کرده و پهلوانانی مانند علی رضا نجاتی، امیر عبدی، جوادرضایی و محمدمهدی جواهری را به دنیا معرفی کرده است.

هیات کشتی قم با برگزاری مسابقات مختلف استانی موفق شده تا تنور رقابت بین کشتی گیران را داغ تر نگه دارد تا ورزشکاران برای راه یابی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرنگی کار قمی در مسابقات جهانی برنزی شد

فرنگی کار قمی در مسابقات جهانی برنزی شد