مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 11:402023-02-06سياسي

افتتاح هجدهمین پایگاه امداد و نجات جاده ای ایلام


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: پایگاه امداد و نجات جاده ای شهدای سیروان به عنوان هجدهمین پایگاه استان همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

- سجاد حیدریان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در 44 سال گذشته خدمات شایانی در تمامی زمینه ها صورت گرفته که از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب هستند و این خدمات را باید قدر بدانیم.

وی با اشاره به افتتاح هجدهمین پایگاه امداد و نجات جاده ای ایلام افزود: با افتتاح پایگاه امداد و نجات شهدای سیروان 18 پایگاه ثابت و موقت در راه های دسترسی استان مستقر هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: به زودی در اطراف این پایگاه نیز پد بالگرد جهت امدادرسانی هوایی به حادثه دیدگان احتمالی احداث می شود.

حیدریان گفت: با توجه به حوادث متعدد کوهستان، صنعتی و کارگاهی و جاده ای در مسیر سه شهرستان سیروان، چرداول و ایلام و همچنین قرار داشتن این پایگاه در مسیر تردد زائران راه اندازی پایگاه امداد و نجات شهدای سیروان بسیار ضروری بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح هجدهمین پایگاه امداد و نجات جاده ای ایلام

افتتاح هجدهمین پایگاه امداد و نجات جاده ای ایلام