مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 11:352023-02-06سياسي

جهاد تبیین مانعی بزرگ برای استراتژی سکوت و تحریف اربعین است


رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام استراتژی سکوت و تحریف را در برابر حماسه اربعین پیگیری می کنند، گفت: با جهاد تبیین می توان مانع این توطئه دشمنان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، اختتامیه هشتمین دوره جایزه جهانی اربعین حسینی با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلای امام خمینی (ره) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی ایمانی پور، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با بیان اینکه هدف اصلی جایزه جهانی اربعین روایت کردن از این حماسه عظیم است، اظهار داشت: دشمنان اسلام استراتژی تحریف و سکوت را در قبال حماسه اربعین پیگیری می کنند تا عظمت این مراسم باشکوه را منعکس نکنند.

وی با بیان اینکه امروز حماسه اربعین در قالب توصیه دشمن به سکوت یا تحریف به طور شایسته معرفی نمی شود، افزود: اربعین حسینی واقعه مهمی است که سالیانه تکرار می شود.

این حماسه جلوه رحمانی اسلام را به خوبی نشان می دهد و دشمنان اسلام مایل نیستند که این چهره به درستی نشان داده شود، چرا که بر هم زننده توطئه آن هاست.

حجت الاسلام ایمانی پور با اشاره به اینکه حضرت زینب سلام الله علیها وظیفه اصلی که به عهده گرفتند جهاد تبیین و جهاد روایت بود که ما هم باید به تأسی از ایشان بیش از گذش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین مانعی بزرگ برای استراتژی سکوت و تحریف اربعین است

جهاد تبیین مانعی بزرگ برای استراتژی سکوت و تحریف اربعین است