مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 11:352023-02-06اقتصادي

450 میلیارد تومان اعتبار به شاهرود اختصاص یافت


450 میلیارد تومان از مجموع 830 میلیارد تومان اعتبارات مصوب سفر سال گذشته رییس جمهور برای این شهرستان اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوطالب جلالی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح و کلنگ زنی همزمان طرح های دهه مبارک فجر شهرستان شاهرود به میزبانی سالن همایش های پورسینا، ضمن بیان اینکه در این ایام یک هزار و 500 میلیارد تومان پروژه در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می شود، تاکید کرد: 800 میلیارد تومان برای طرح های عمرانی و 700 میلیارد تومان دیگر برای پروژه های اقتصادی اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه در دهه فجر امسال طرح ها و پروژه های مختلف به ارزش 220 میلیارد تومان در بخش مرکزی و 530 میلیارد تومان در بخش بسطام به بهره برداری می رسد، تاکید کرد: سهم بی ارجمند و شهر شاهرود از طرح های دهه فجر به ترتیب 80 و 700 میلیارد تومان است.

کلنگ زنی طرح های عمرانی و اقتصادی فرماندار شاهرود با بیان اینکه در سفر حجت الاسلام رییسی به استان سمنان بالغ بر 830 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان شاهرود اختصاص یافت، گفت: 450 میلیارد تومان از این میزان اعتبارات تاکنون تخصیص یافته است.

جلالی همچنین با بیان اینکه اعتبارات مناسبی از محل اعتبارات سفر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و تعدادی از معاونان وزرا به مجموع اعتبارات شهرستان شاهرود تزریق شده است، افزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

450 میلیارد تومان اعتبار به شاهرود اختصاص یافت

450 میلیارد تومان اعتبار به شاهرود اختصاص یافت