مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 11:152023-02-06سياسي

پیکر مطهر شهید مدافع امنیت در کرمانشاه تشییع و خاکسپاری شد


آیین تشییع پیکر شهید والامقام «شهرام حیدری» رییس پلیس اطلاعات جوانرود با حضور مردم و مسؤولان استان در مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، پیکر مطهر سرهنگ شهید مدافع امنیت سرهنگ شهرام حیدری رییس پلیس اطلاعات جوانرود که در درگیری با قاچاقیان  مسلح در شهرستان جوانرود به شهادت رسید، امروز بر دستان مردم شهیدپرور کرمانشاه تشییع شد.

این مراسم با حضور خانواده های شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم استان از مقابل مسجد امام جامعه شهر کرمانشاه برگزار شد.

پیکر مطهر شهید شهرام حیدری پس از قامه نماز توسط آیت الله علماء نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و تشریفات نظامی به سمت میدان آزادی این شهرستان روی دستان مردم شهیدپرور استان کرمانشاه تشییع و در ادامه برای خاکسپاری به گلزار شهدای باغ فردوس منتقل شد.

سردار علی اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ضمن عرض تسلیت شهادت سرهنگ شهرام حیدری به محضر مقام معظم رهبری، کارکنان خدوم فراجا، خانواده معظم این شهید والامقام و مردم شهیدپرور و انقلابی استان، اظهار کرد: ایثار و از خودگذشتگی زیبنده انسان های فداکار و جان برکفی است که همواره در جهت رسیدن به معبود برای خدمت به مردم تلاش و مجاهدت می کنند و در این راه از سلامت و جان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر مطهر شهید مدافع امنیت در کرمانشاه تشییع و خاکسپاری شد

پیکر مطهر شهید مدافع امنیت در کرمانشاه تشییع و خاکسپاری شد