مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 11:102023-02-06ورزشي

انتقاد دونده مانع ایران از فدراسیون: دلسردم کرده اند


دونده مانع ایران می گوید رکورد خوبی در قهرمانی باشگاه های کشور ثبت کرده اما با بی توجهی فدراسیون برای مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا انتخاب نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا از 20 تا 23 بهمن در شهر نورسلطان در کشور قزاقستان برگزار می شود و هشت ورزشکار ایران به این رقابت ها اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید در ماده دوی 60 متر مسعود کامران در تیم اعزامی فدراسیون قرار دارد اما رضا بحرینی دیگر دونده این ماده به انتخاب نشدن خود انتقاد دارد و معتقد است با توجه به رکوردی که در قهرمانی باشگاه های کشور ثبت کرده، باید به این مسابقات بین المللی اعزام می شد.

انگیزه ام را از دست داده ام رضا بحرینی دونده مانع ایران در این مورد به ایسنا گفت: طی سال ها دوندگی در مسابقات بین المللی و کشوری مقام های خوبی به دست آوره و در سه سال اخیر در دوی 60 مترمانع بهترین عملکرد را داشته ام اما انگیزه ام را از دست داده ام چون عملکردم در سال های اخیر خوب بوده و فدراسیون کاری برایم انجام نداده است.

مسابقه 110 با مانع چه ربطی به 60 متر دارد؟ او به عملکرد خود در قهرمانی باشگاه های کشور اشاره و بیان کرد: در مرحله مقدماتی بدشانسی آوردم وگرنه رکورد ایران را می زدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد دونده مانع ایران از فدراسیون: دلسردم کرده اند

انتقاد دونده مانع ایران از فدراسیون: دلسردم کرده اند