مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 10:552023-02-06سياسي

جزییات جلسه غیرعلنی مجلس در خصوص مولدسازی


عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی جزییات جلسه غیر علنی صبح امروز مجلس را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، علیرضا سلیمی عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزییات جلسه غیر علنی صبح امروز مجلس اظهار داشت: صبح امروز نمایندگان مجلس با رییس مجلس جلسه غیرعلنی داشتند که ابتدا به مسائل بودجه سال آینده پرداخت شد و نمایندگان نکات خود را نسبت به بررسی بودجه مطرح کردند.

وی افزود: همچنین دستور بعدی جلسه غیرعلنی مبحث مهم مولدسازی بود.

نمایندگان در این جلسه اصل مولدسازی را خوب و مفید دانستند، اما سوالاتی درباره نحوه اجرایی آن داشتند که رییس مجلس به آن پاسخ داد.

عضو هیئت رییسه مجلس گفت: فروش اموال مازاد دولت نیز در برنامه ششم توسعه و همچنین در لوایح بودجه سال های 99، 1400 و 1401 وجود داشت که دولت ها نیز می بایست نسبت به آن اقدام می کردند؛ زیرا این موضوع قانون مصوب است، اما در اجرا کردن این قانون موانعی وجود داشت که می بایست یک اقدام مهم راهبردی جهت فروش این اموال دولتی صورت می گرفت.

سلیمی تصریح کرد: یکی از سوالات مهم نمایندگان بحث چگونگی اجرا کردن این موضوع و همچنین مصونیت قضایی بود که آقای قالیباف بیان کرد مصونیت به این معنا نیست که افرادی که در این هیئت حضور دارند بتوانند تخلفاتی انجام دهند قطعاً روی این هیئت نظارت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جلسه غیرعلنی مجلس در خصوص مولدسازی

جزییات جلسه غیرعلنی مجلس در خصوص مولدسازی